2007/12/08

Hemen usten dizkizuet drogei buruz oso interesgarriak iruditzen zaizkidan bi bideo. Zuen gustokoak direlakoan...



Nahiz eta beste hizkuntza batean izan, mezua nahiko argi dagoela uste dut




Azkenengo bideo honen inguruan hausnartzera animatzen zaituztet.

Nik ez daukat batzuk duten gaitasuna azterketetako materiala ziztu bizian ikasteko eta esan dezaket azterketa bizperan berandurarte ikasten egotea asko kostatzen zaidala. Hala ere, inoiz ez zait burutik pasa metodo hau erabiltzea. Onurak ekarri baino, zorigaitza ekartzen duela uste dut.

Normal ikusten dut azterketa bizperan denborarik ez duzula ikusita eta materiala ez dakizula, urduri jartzea eta soluzio bat aurkitzen saiatzea. "Jendeak egiten badu eta nahiz eta ondorio sekundarioak izan merezi badu, nik ere egin dezaket " pentsatzen duzu baina hau ez da soluzioa.

Hasiera batean probatu egiten duzu eta ondorioak pairatzen ez dituzunez, jarraitu egiten duzu baña denborarekin tolerantzia, depresioak... agertzen dira baimendutako dosia baino gehiago hartzen hasten zarelako. Dosi normalak jada ez dizu eraginik egiten. Momentu honetan ez zara kontziente mundu honetatik askatzea denborarekin ezinezkoa egingo zaizula beraz nahiz eta hau betiko historia dela jakin

"ekintza burutu baino lehenago arriskuak aurreikusi amaieran ustekaberik ez izateko"

No hay comentarios: